søndag 11. januar 2009

du blir aldri fornøyd du, kristine.

Jeg har vel egentlig insett nå at blogging er intressant. Sånn helt, liksom. Har to blogger til, og den ene blogget jeg veldig mye på. Den andre kom jeg vel egentlig aldri noe langt med.
Ja, jeg har insett at uten blogging, blir det å være på dataen kjedelig. Jeg føler jeg har så lite å gjøre. Bare facebook, egentlig. De daglige rutinene mine på bloggen bare forsvant. Så prøver jeg på nytt, og jeg er ikke helt sikker på om det funker denne gangen heller. Pluss at jeg må starte med blanke ark. Null lesere, bare meg. På den første bloggen min hadde jeg posta over 50 innlegg før det kom en eneste kommentar. Men greit, nå det suse.

Idag har jeg vært med Eline. Vi så Scary movie 2 hos meg. En veldig, veldig ekkel film. Særlig han mongolide fyren med den hemma hånda. Og han som satt i rullestolen med det ekle håret.
Jeg har drevet å smakt på om jeg skal bestille kinobilletter til død snø. Men jeg aner virkelig ikke hvem som skal være med. Den ser egentlig litt dårlig ut, samma gjorde fritt vilt før jeg så den. Fritt vilt ble jo Europa-kjent. Når hun hovedpersonen, Ingrid Broch eller hva hun nå enn heter i virkeligheten var på Senkveld, sa hun at hun hadde fått mail fra fans i Spania. Tenk da, folk i Spania driver å ser på en norsk skrekkfilm som ble spilt inn på Jotunheimen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar