mandag 12. januar 2009

LÆRERN ER DØD !

På skolen idag gikk det rykter om at en lærer hadde dødd. Det var jo ikke sant, men hun hadde fått hull i hodet ihvertfall. Jeg stod i annen etasje og så rett ned i hodet hennes, fy så mye blod! Som sagt har jeg klipt håret, og det helt selv. Stine spurte om jeg kunne ta et før, etter bilde, og greit det skal jeg gjøre.

FØR ETTER

Jeg var med Eline idag. Slappet av egentlig. Nå sitter jeg å ser på Top Model. Vet hvem som vinner, men ser på likevel. Er også litt opptatt med pugging til RLE-fremføringen i morgen som jeg skal kunne utenatt. Juhu.

2 kommentarer:

  1. Takk for det:) så fin du ble på håret! Jeg vet også hvem som vinner top model ;p

    SvarSlett
  2. jeg ble veldig overrasket egentlig, men synes at det var et veldig bra valg (vinneren av topmodel). Tusen takk :) følger med på bloggen din !

    SvarSlett