tirsdag 13. januar 2009

reklame og alt.

Er det bare meg som irriterer seg grusomt over reklamer? På tv3 er det reklame i hele fem minutter. Jeg hater reklame. JEG BLIR UTÅLMODIG AV DET. No positivity in that shit. Særlig irriterer jeg meg over en spesiell reklame. Activia reklamen med hun ape-dama. Jeg blir så ubeskrivelig sur. Jeg irriterer meg også over dårlig skuespill. DÅRLIG SKUESPILL ER VERST.

Nå sitter jeg her å lager bokanmeldelser. Det er noe gørr, men det må jo gjøres om jeg vil at det skal gjelde på karakterkortet jeg får på fredag.
Gjett hva som funka nå da? Akkurat nå? NÅ funker mobilen. Den slo seg på akkurat nå. Har drevet og slått den i en time kjempe hardt i kneet. Det er typisk.

4 kommentarer:

  1. Å, jeg er helt enig, og tv3-reklamen er verst! Er så irriterende om du sitter og ser en spennende film eller noe så plutselig kommer den tv3 reklamen ;p ja, det er helt greit det, jeg linker deg også :)

    SvarSlett
  2. Så søt du er Kristine :)
    Håper på å se mer blogging fra din side! Hvor i Norge bor du da?

    Klem Isabell :)

    SvarSlett
  3. Jeg er helt enig med deg. Heldigvis så har de fått korte reklamer mellom programmene nå da ;O

    SvarSlett
  4. ja, er så sykt irriteranes!! Det ødelegger jo alt:p Også glemmer jeg alltid hva jeg ser på i reklamepausa siden den varer så lenge, haha.

    SvarSlett